|
Sinds een half jaar vragen we u om in te loggen in Mijn Pro Life met DigiD én sms-code. Zonder sms-controle ziet u niet uw gegevens die extra privacygevoelig zijn. Veel klanten vinden dit extra gedoe. Dat snappen we. Daarom een tip: geef ons toestemming voor het plaatsen van een cookie. Door de cookie kunt u een half jaar inloggen zonder sms-code en toch alle gegevens zien. U kunt per apparaat toestemming geven. Doe dit niet op een openbare computer.
- U logt in op Mijn Pro Life met DigiD én sms-code;
- U krijgt automatisch het verzoek om toestemming te geven;
- U logt de volgende keer in met uw DigiD gebruikersnaam en wachtwoord. Dan ziet u zonder sms-code toch al uw gegevens.
|
|
|
|
|
|
|
|
Wat is er nieuw?
- 1 overzicht voor: ingediende declaraties, zorgverbruik en eigen risico;
- Het overzicht is goed te lezen op een tablet en smartphone;
- U kunt nu ook vanuit Mijn Pro Life chatten met Klantenservice.
|
|
|
|
|
|
|
U hoeft niet meer te zoeken op verschillende pagina's naar informatie over zorgkosten. Dit staat nu op 1 pagina. Via filters kunt u kiezen welke gegevens u wel of niet wilt zien. Zo vindt u snel de informatie die u zoekt. Ook het downloaden van de declaratiegegevens via pdf is verbeterd. De gegevens kunt u nu veel beter lezen. We hopen dat onze dienstverlening zo nog beter aansluit op uw wensen. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ook bij christenen staan relaties en huwelijken onder druk. Relatieproblemen kunnen leiden tot slaapproblemen, seksuele problemen, schuldgevoelens of het gevoel niet gewaardeerd te worden. Ook kunnen uw problemen leiden tot geloofsvragen. Het is fijn als u daarover in gesprek kunt. En dat de zorgverlener u begrijpt. Daarom vergoeden we relatietherapie via christelijke zorgverleners. Ook vergoeden we cursussen via christelijke organisaties. Zoals:
- Cursus Man & Vrouw
- Cursus Zelfvertrouwen
- Cursus Verder na echtscheiding
|
|
|
|
|
|
|
|
Vanaf februari kunt u met ons chatten. Truus deelt haar ervaring: "Het is wennen. Via chat voer je soms verschillende gesprekken tegelijk. Mensen zoeken ondertussen iets op. Of reageren pas later weer. Heel anders dan bij een telefoongesprek. Chat is handig als de klant snel een korte vraag wil stellen. Bij uitgebreide vragen kan ik de klant via e-mail of telefoon beter helpen." |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|