|
Veranderingen in uw gezinssituatie, gezondheid of levensstijl kunnen reden zijn om uw verzekering te veranderen. Met onze handige Keuzehulp weet u snel welke verzekering bij u past. U beantwoordt een aantal vragen en geeft aan welke zorg u wilt verzekeren. |
|
|
|
|
|
|
|
Soms is het voordeliger om minder uitgebreid verzekerd te zijn. Verwacht u alleen zorgkosten voor een bril, lenzen of een controle bij de tandarts? Dan heeft u daarvoor geen aanvullende (tandarts)verzekering nodig. De premie weegt dan niet op tegen de vergoeding. In Mijn Pro Life ziet u precies welke zorgkosten u afgelopen jaren gemaakt heeft. En hoeveel premie u betaalt. |
|
|
|
|
|
|
|
Goed nieuws! Met veel ziekenhuizen hebben wij afspraken gemaakt voor 2018. Met sommige zijn we nog in gesprek. Maar we verwachten met elk ziekenhuis een contract te sluiten. Zodra de gesprekken zijn afgerond, staan deze ziekenhuizen in onze Zorggids. |
|
|
|
|
|
|
|
De Zorggids is een handig hulpmiddel. Daarmee ziet u welke zorgverleners een afspraak met ons hebben. Christelijke zorgverleners herkent u aan het symbool van een ichthusvisje. Bezoekt u een zorgverlener? Controleer dan altijd eerst of er een afspraak is. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Voorkom een lange wachttijd
|
|
|
|
De laatste dagen van december bellen veel klanten naar onze Klantenservice. We zetten natuurlijk veel extra medewerkers in. Toch kan de wachttijd oplopen. Een paar tips waarmee u een lange wachttijd kunt voorkomen:
- Bel ons tijdens de extra openingstijden op zaterdag 23 en 30 december van 9.00 tot 17.00 uur.
- Regel uw zorgzaken via Mijn Pro Life.
- Sommige veranderingen kunt u ook nog in januari nog aan ons doorgeven.
- Wilt u de verzekering voor iemand anders regelen? Vaak is dan toestemming van de verzekerde nodig. Zelfs binnen uw gezin.
|
|
|
|
|
|
|
|
|