Heb je zorg nodig? En wil je snel weten hoe het zit met de vergoeding? Polisvoorwaarden doorspitten hoeft gelukkig niet meer. Op onze website vind je snel wat je zoekt. Of stel je vraag gewoon aan Ziv, de chatbot van Zilveren Kruis. Je vindt de chatbot in de Zilveren Kruis-app en in Mijn Zilveren Kruis. Je krijgt snel en 24/7 antwoord, afgestemd op jouw persoonlijke situatie en pakket.
Inloggen in de Zilveren Kruis app verandert vanaf eind mei
DigiD heeft de inlogeisen van apps verhoogd. Daarom log je voortaan elke keer in met DigiD als je de Zilveren Kruis app gebruikt. Zo zijn jouw gegevens nog beter beveiligd.
Tip: download alvast de DigiD-app op je telefoon. Zo log je gemakkelijk in.
Bijvoorbeeld door Nationale Apotheek. Online bestellen, gratis bezorging, herhaalservice én je regelt al je medicijnen in één handige app. Dat is wel zo makkelijk. Je kunt natuurlijk ook bij je eigen apotheek informeren wat daar mogelijk is.
Wist je dat Zilveren Kruis een Verzekerdenraad heeft met 20 betrokken verzekerden? Zij vertegenwoordigen ál onze klanten. Ongeveer 8x per jaar praten de leden met de directie over verschillende onderwerpen. Gevraagd én ongevraagd adviseren zij onze directie en denken met hen mee. Lijkt het je interessant om de stem van onze verzekerden te worden? Meld je dan nu aan.